BNI® išlieka suprantantys vertę

364 000 €

Kompanijos „Woodlife-flooring“, gaminančios medines grindis, pardavimų vadovas, BNI Santaka narys, Povilas Markauskas, per daugiau nei 2 metus sugeneravo 364.000 EUR pajamų. P. Markausko teigimu daugiausia naudos atnešė bendri projektai su BNI® kolegomis:

„Bendradarbiaujant su kita veikla užsiimančiais žmonėmis yra lengviau išeiti į užsienio rinką bei rasti ilgalaikių klientų. Tai, žinoma, padeda padaryti ir stipresnį įspūdį klientams.“

Vienas pavyzdžių - įmonė Ispanijoje, kuri įsteigta su kelių skirtingų skyrių atstovais. Įmonė apjungia skirtingas paslaugas ir taip supaprastina užsakovams darbą - pasinaudojus vienu kontaktu, galima gauti visas reikiamas paslaugas. Tačiau P. Markauskas pabrėžia, jog norint, kad BNI® veiktų kaip papildomų pajamų generatorius, būtinas įdirbis. Norint gauti papildomas pajamas, t. y. rekomendacijas, reikia sukurti gerus santykius ir pasitikėjimą su organizacijos nariais:

„Čia išlieka tik suprantantys BNI® vertę – asmeninius santykius ir bendradarbiavimo naudą. Galvodamas apie kažkokią bendruomenę, negali vertinti jos trumpalaikėje perspektyvoje - tik ilgalaikėje, parodydamas, kad atėjai ne dienai ar keliems mėnesiams, o nusprendei kurti santykius. Tada žmonės tavimi pasitiki.“

Kalbėdamas apie BNI Santaka skyrių, pašnekovas pabrėžia bendruomeniškumą ir sėkmingą veiklą: „Santakoje susirinkę verslai nors ir nėra labai dideli, lyginant su kitais Kauno skyrių verslais, tačiau įvertinus skyriaus dydį ir galimybes, mes sugeneruojame išties dideles apyvartas. Turime daug sėkmės istorijų visose verslo srityse.”