Buvimas BNI® – didžiulė atsakomybė bei įsipareigojimas

340 000 €

Asta Vizmanienė, UAB „Jungtinės transporto pajėgos“ atstovė, per pirmuosius narystės metus pelnė daugiau nei 340 000 eurų rekomendacijų apyvartą. Visa tai – tikslinių veiksmų rezultatas, neišvengiamai susijęs su pagrindinių BNI® tikslų įgyvendinimu. Asta sutiko pasidalinti savo mintimis ir patarimais, kas ir kodėl svarbu būnant BNI® organizacijoje. 

Rekomendacijų sėkmės veiksniai

Nario sėkmė priklauso nuo paskirto mentoriaus ir naujojo nario atsakomybės prieš organizaciją. Noriu padėkoti savajam mentoriui Vaidui Mazuroniui ir visai transporto bendradarbiavimo komandai, kuri savo įžvalgomis padėjo sėkmingai prisijungti prie BNI®. Pirmasis mano žingsnis prisijungus prie organizacijos – individualūs susitikimai. Labai svarbu pažinti žmogų ir jo atstovaujamą verslą. Nė vienas iš mūsų negalime dalintis rekomendacijomis nepažindami žmogaus, verslo pobūdžio bei jų galimybių. Standartinis individualus susitikimas turėtų trukti iki pusvalandžio, valandos, bet dažnai, ypač pirmieji, susitikimai užtrukdavo gerokai ilgiau. Visgi jeigu žinai, kur eini ir kokius tikslus nori pasiekti, to sieki, o rezultatai taip pat ateina, tik klausimas, kaip greitai. Svarbu, jog kiekvienas verslo atstovas aiškiai žinotų, kuo užsiimi ir kas yra tavo potencialus klientas. 

Niekada negali žinoti, kokie žmonės nuties kelią į sėkmę, todėl aiškiai turi suprasti duotos rekomendacijos svarbą. Kiekviena rekomendacija reiškia, jog kažkas stengiasi dėl tavęs, todėl pradedi galvoti, kaip gali padėti jam. 

Džiaugiuosi, jog per vienerius metus BNI® organizacijoje sugeneruotos papildomos pajamos yra ne vienkartinių, bet tęstinių užsakymų rezultatas. Jeigu kiekvienas įmonėse dirbantis žmogus visais klientais rūpintųsi kaip BNI®, neliktų nepatenkintų klientų. Buvimas BNI® – didžiulė atsakomybė bei įsipareigojimas.

Kodėl atėjo į BNI®?

Į verslo pusryčius mus pakvietė mūsų ilgamečiai partneriai. Sprendimą tapti nariais priėmėme apgalvotai, įsivertinę laiką, kurį reikės skirti norint pasiekti užsibrėžtus tikslus. Pagrindinis narystės tikslas – tiesioginių klientų, gamintojų paieška užsienyje. Tokių yra ir tai yra pagrindinė priežastis, kodėl pratęsėme narystę. 

BNI® kaip magnetas traukia iniciatyvius ir tikslų siekiančius žmones.

Be kassavaitinių susitikimų, naujų verslų pažinimo, kontaktų plėtimosi tu turi galimybę gauti vertingas pamokas iš savo srities profesionalų, tik reikia mokėti išgirsti. Nuolatinis mokymasis, augimas, narių patarimai – jeigu tau pavyktų įsisavinti viską, gali tapti tobuliausia pardavimų mašina. 

Dažnas esame girdėję, jog BNI® tinka kiekvienam verslui, bet ne kiekvienam žmogui, todėl, norint tapti nariu, turime patys sau atsakyti, ar esame pasirengę nuosekliai dirbti dėl BNI® vertybių ir savo tikslų link. 

Kas per pirmus narystės metus pasikeitė?

Pasikeitė požiūris. Dalindamasis problemomis su skyriaus nariais daug greičiau randi galimus sprendimo būdus. Mokymai leidžia išsigryninus rasti tavo stipriąsias puses. Stipriai praplečia akiratį. Konkurentai dažnu atveju tampa partneriais. Mes dažnai esame linkę save įsprausti į „Prokrusto lovą“, nusibrėždami, kaip ir kas turi vykti versle. Jeigu neveikia tavo strategija, kitų verslų atstovai pateikdami įžvalgas gali padėti rasti kitus kelius to paties tikslo link.

BNI® baigiasi tik tuomet, kai mes patys nusprendžiame.