Išplėstas verslo segmentas ir 70% naujų klientų

70% naujų klientų

Ramūnas Radavičius, UAB „Santermita“ atstovas, BNI® Žalgiris klubo narys, prie BNI® organizacijos prisijungė daugiau nei prieš trejus metus. Verslininkas džiaugiasi, kad narystės BNI® metu pavyko išplėsti verslo segmentą, pritraukti apie 70% naujų klientų ir generuoti daugiau nei 80 000 eurų papildomų verslo pajamų per metus. 

Kodėl BNI®? 

Reikėjo vienu ar kitu būdu susirasti daugiau verslo kontaktų. O man labiausiai priimtinas šis modelis - gyvas bendravimas, susipažinimas. Čia, BNI®, vienoje vietoje renkasi aktyvūs žmonės, kurie turi didelį kontaktų ratą. Aišku, iš pradžių lūkesčiai buvo didesni nei pirminis rezultatas. Bet, kaip paaiškėjo vėliau, viskam reikalingas laikas, pasitikėjimas, reputacija, gilesnis pažinimas. O kai šie dalykai yra, atsiranda ir tvarūs rezultatai. 

Verslo srities plėtra 

Gaunamų rekomendacijų vertė ir kokybė pradėjo gerėti po pusės metų dalyvavimo BNI®. Pamažu atsirado pasitikėjimas, prisijungė klubo nariai, kurie dirba panašiose verslo srityse, susijusiose su mūsų ūkio valdymu - pastatų administravimu ir inžinerinių sistemų priežiūra. Tad ilgainiui susiformavo gera partnerių ir klubo narių ekosistema, lėmusi gerų rekomendacijų gavimą. Be to, būnant BNI® nariais, įėjome į naują sferą - pastatų administravimą.

Šios sferos plėtrą pradėjome nuo nulio, o BNI® dėka pritraukėme 70% naujų klientų. Tai lėmė 60-70% šio segmento augimą per metus. 

Finansinė nauda 

Mūsų veikloje finansinis srautas yra ilgalaikis, kadangi sutartys yra neterminuotos. Tad yra gana sudėtinga įvertinti finansinę naudą. Visgi jei atskaitos tašką imtume metus, tai per BNI® tinklą gaunamos rekomendacijos generuoja 80 000 eurų papildomų pajamų per metus. Kadangi pirmi metai buvo daugiau inertiški, gavome daugiau pavienius užsakymus. O dabar - sistemingi.

Kiekvieni pusryčiai - tai naujas kontaktas, kuris dažnu atveju virsta į kontraktą.

Ir pats buvau maloniai nustebintas, nes, nors bendruomenė yra lokali, visgi partnerių dėka pavyksta surasti reikiamus kontaktus, tiesioginį susipažinimą su objekto atstovu. O kadangi perduodamos patikimos rekomendacijos, tai prisideda ir prie užsakovo sprendimo priėmimo. 

Pagrindinis BNI® sėkmės faktorius 

Pagrindinė sukuriama BNI® vertė - didelis informacijos srautas.

Juk šiais laikas informacija yra didžiausia vertybė. O kai gauni informaciją iš pirmų lūpų ir atsiduri laiku ir vietoje su reikiama rekomendacija, tai užtikrina 80% galutinio rezultato. Be to, BNI® Žalgiris klube - daugiau nei 50 kolegų, tad informacijos srautas didžiulis - sužinoma, kas vyksta, nuo ko priklauso sprendimai, gaunami sprendimų priėmėjų tiesiogiai kontaktai. Džiaugiuosi, kad be finansinių aspektų, BNI® Žalgiris pasižymi puikia atmosfera, savitarpio pasitikėjimu, noru padėti užaugti kolegoms. Klubo nariai - tai kaip šeimos nariai.