Naujų galimybių paieškos virto naujo produkto sukūrimu

 

Vita Staniulytė-Jusaitienė, UAB „Happy Print LT“ vadovė, bendruomeniškumą puoselėjanti BNI® Bokštas narė ir edukacijos koordinatorė, prisijungusi 2019 metų liepos mėnesį, teigia, kad BNI® yra specifinė niša, kurioje plečiami kontaktai, užmezgami nauji ryšiai bei kuriami nauji projektai.

Kaip pati Vita sako: „Aš prisijungiau prie BNI® organizacijos ne dėl finansų didinimo, bet dėl didelių galimybių plėsti ryšius ne tik visoje Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, kurti bei generuoti genealias idėjas! Dirbant su EU šalimis, ypač su Vokietija, norėjosi naujų iššūkių ir projektų Lietuvoje.“

Būdama BNI® nare Vita tobulėja ir laikosi požiūrio, jog reikia pažvelgti baimei į akis ir drąsiai eiti į priekį. Kai šiuo sudėtingu laikotarpiu daugumos verslai pakibo ant plauko, žvelgdama pozityviai į rinkos situaciją, ji atrastas galimybes pritaikė naujai verslo idėjai – tapo jungtimi tarp Lietuvos ir Vokietijos.

Vita su savo klientu iš Vokietijos nuo kovo mėnesio Lietuvos rinkai pasiūlė naujieną – antibakterinį-drėkinantį rankų gelį. Gimė nauja verslo idėja – antibakterinį gelį apipavidalinti personalizuota lipnia vardine etikete ir leisti kiekvienai įmonei turėti savo vardinį higienos produktą, suteikiant galimybę stiprinti savo prekės ženklą. Tam į pagalbą buvo pakviestas kartu dirbti ir BNI® Bokštas „EVIDENCE Consulting“ verslo valdymo konsultantas Aurimas Drūtys. Taip Lietuvos įmonių sąrašą papildė naujas platintojas – MB „Medicoy“. Būtent šis BNI® Bokšto komandos bendradarbiavimas, šis naujas verslas gimė BNI® pagalba ir turimais kontaktais.

„Reikia save motyvuoti ir nereikia nusiminti, jei tavo niša mažesnė. Sėkmės istorija neturi būti išreikšta vien skaičiais, tu gali susikurti savo sėkmės istoriją, iškeliant į viršų santykius ir bendruomenę. Viena iš mano vertybių yra žmogus, santykis su juo.“

Ji labai džiaugiasi, kad šiuo metu gali pasinaudoti BNI® suteikta galimybe – mokytis nuotoliniu būdu. Kaip pati Vita sako, nuolat dalyvaujant internetiniuose mokymuose, teorines žinias reikia iškart įgyvendinti praktiškai, kuriant savo verslui naujas galimybes ir pritaikant jas prie dabartinės situacijos.