Dalijimosi ir pagalbos vienas kitam rezultatas: daugiau nei 600 tūkst. eurų vertės gautų rekomendacijų ir virš 500 tūkst. eurų duotų rekomendacijų!
Egidijus Tylenis, UAB „Reklamos 4“ įmonės vadovas, jau beveik ketverius metus yra BNI Aitvaras skyriaus narys. Kaip jis pats pastebi: „prisijungimas prie BNI bendruomenės buvo laiku ir vietoje. Pačią pirmą minutę supratau, kad man tai tinka ir patinka“.
Versle atsirado darbo rutina, kai „pasikartojantys projektai ir tie patys žmonės įsuko į nuobodybės verpetą“. Būtent noras veikti, atrasti naujų pažinčių, Egidijų paskatino jungtis prie BNI: „bendravimas su labai įvairiais verslais ir jų savininkais man padeda tobulėti asmeniškai. Naujienos, patirtys ir kitoks verslo atstovų požiūris, nei gali perskaityti žiniasklaidoje. Ir tikrai ne dėl to, kad gaunu naujų užsakymų, o galiu statistiškai pamatuoti, kiek naudos sukuriu kitiems.“
Verslininkas džiaugiasi, kad „pažinčių ratas augo kosminiu greičiu. Nesidrovėjau ir nebandžiau savęs stabdyti, bet raginau save keliauti ir susipažinti su BNI bendruomene. Augant socialiniam kapitalui, didėjo gautų rekomendacijų kiekis. Šiuo metu įmonės pajamos vien iš BNI narių generuojamų rekomendacijų sudaro apie 20 proc. nuo visos apyvartos.“ Vertinant skaitine išraiška – virš 600 tūkst eurų! Labai svarbu paminėti ir tai, kad Egidijus yra įsitraukęs į bendruomenės veiklą ir kitiems nariams sugeneravo rekomendacijų, kurių bendra suma siekia daugiau nei 500 tūkst. eurų!
„Tai ne tik nauji užsakymai, nauja patirtis, savo verslo žinomumo didinimas, bet bendravimas su verslininku, kurio gyvenimas toks, koks ir tavo. Tik kiekvienas iš mūsų turi skirtingus požiūrius, patirtis, galimybes ir siekius.“
Verslininkui yra didelis privalumas, kad BNI nariai noriai ieško naujų kontaktų ir bendradarbiavimo galimybių. Jam tai labai vertinga, kadangi su nariais lengva susitarti konkrečiai ir aiškiai dėl įvairių dalykų: „kuo galiu būti naudingas tau ir kuo tu gali padėti man“. Bendravimas su kitais verslus turinčiais vadovais, patarimai, mokymai padėjo nariui tobulėti ir kelti sau naujus iššūkius ir „padėjo tapti drąsesniu versle. Konsultacijos, patarimai ir kitų pavyzdžiai po truputį keičia mūsų įmonės veiklą: kuriame naujus produktus ir didiname siūlomų paslaugų kiekį. Tiesa, nemažai darbų ir projektų vykdau bendradarbiaudamas su kitais BNI nariais, taigi verslas auga“.
„Vertinu tai, kad BNI organizacija praplėtė pažinčių ratą. Būtent čia, visi linkę dalintis ir stengiasi padėti vienas kitam. Tai motyvuoja augti kaip asmenybei ir kartu auginti savo verslą. Viskas ko verslininkui reikia – tik augti.“