Didžiausia BNI vertė - atveriamos durys ten, kur visada norėjai

Vincas Benevičius, UAB „Žali žali“ vadovas, prie BNI Vanagas prisijungė prieš kiek daugiau nei metus. Paklausus kas paskatino prisijungti, Vincas teigia, kad apie BNI sužinojo iš artimo draugų ir pažįstamų rato, tačiau jo prisijungimo prie klubo istorija buvo kiek neįprasta: „Aš buvau tas, kuris prisijungė prie besiformuojančio skyriaus BNI Hermis. Prisidėjau prie bendrų pastangų jį kuriant, norėjau suprasti, kaip viskas veikia, ko realiai galima tikėtis.” Naujam skyriui nesusiformavus, Vincas prisijungė prie BNI Vanagas, kur nutarė išnaudoti sukauptas žinias apie vidinius BNI procesus ir prisijungė prie skyriaus lyderystės komandos tapdamas viceprezidentu kokybei: „Noriu pasitikrinti: ar galiu įkvėpti žmones ir daryti įtaką, vedant skyrių į sėkmę. Esu atvirumo kultūros šalininkas, noriu kurti aplinką, kurioje nariai nebijotų pasakyti, ką galvoja ir sulauktų adekvačios reakcijos.“

Sėkmės istorija

Vinco atstovaujamas verslas „Žali žali“ yra aukštos kokybės skonio atradimo produktai. Viena produktų linija – valgomieji daigai, kita – įvairūs specifiniai vaisių, daržovių, šokolado produktai tokie kaip: cukatos, džiovintų daržovių miltai ir pan. Anot nario, jo kuriami produktai nėra orientuoti į masinį vartojimą, tai savo išskirtinę vietą rinkoje turintys, ir į maisto gurmaną orientuoti produktai. Pasak nario, vienas iš BNI privalumų – galimybė didinti socialinio kapitalo kiekį, nes čia renkasi daug skirtingų verslų: „Esu ekstravertas, todėl nejaučiau socialinio barjero bendrauti ir siekiau pelnyti narių pasitikėjimą nuo pat narystės pradžios. Labai grietai įsiliejau į tarpskyrinės bendradarbiavimo komandos (TBK) veiklą, išbandžiau keletą skirtingų TBK, ir taip vos per du mėnesius narystės BNI, mano verslui atsidarė durys, kur paprastai neprieidavau.“ Narys dalinasi vienu svarbiausių pastarųjų laimėjimų versle, kurį pasiekti padėjo būtent BNI narys iš tarpskyrinės bendradarbiavimo komandos: „BNI kolegos dėka, mes pasirašėme sutartį su Vilniaus oro uosto, duty free operatoriais. „Žali žali“ nuo šiol bus keliautojų krepšeliuose, ir tai mums yra didelis signalas, kad mūsų produktas yra tinkamas tarptautinei rinkai“. Vincas teigia, kad nuo pat pradžių savo produktus kūrė su intensija, kad jie keliaus, tad pakuotės dizainui buvo skiriamas ypatingas dėmesys. Jos kuriamos itin reprezentatyvios, lietuvių ir anglų kalbomis: „Žinoma, mes visada tikėjome savo produktu. Dabar turėsime realią galimybę pamatyti, kaip mūsų produktą vertina užsienio keliautojai ir kaip toli jis gali nešti žinią apie mus ir apie Lietuvą“. Vincas džiaugiasi, kad jo produktai duty free lentynose dar tik kelios savaitės, tačiau jau pradėtos derybos su Kauno oro uostu. Vincas nelinkęs daugžodžiauti, tad pabaigai tik priduria: „Tai buvo viena rekomendacija kuri virto konkrečiu rezultatu“.