Pozityvus nusiteikimas ir BNI bendruomenė padėjo pasiekti aukštų rezultatų per pirmus 6 narystės mėnesius!

 

Viktorija Šeiko, MB „Margas Genys“ atstovė ir BNI Hanza, pirmojo Europoje moterų klubo, narė. Pašnekovė save apibūdina taip: „Esu KOMANDOS žmogus, tikslo link keliaujantis tik su pozityviais, įkvepiančiais keleiviais, o bambeklius išlaipinantis sekančioje stotelėje.“

Klubas įsikūrė šių metų gegužės mėnesį ir Viktorija buvo viena iš pirmųjų jo narių, kuri degė noru padėti suburti unikalų Europoje BNI® moterų klubą. Ir moterims pavyko! Jų nesustabdė net šalyje paskelbtas karantinas, tad klubas kūrėsi nuotoliniu būdu. Pasiruošimo laikotarpiu buvo ir itin aktualūs moteriškosios artilerijos ginklai: „Aukštakulnis batelis pats spaudė greičio pedalą link finišo tiesiosios, laikantis visų kelyje numatytų taisyklių.“

Atrodo 6 mėnesiai nėra ilgas laiko tarpas, tačiau Viktorijai Šeiko užteko pasiekti aukštų verslo rezultatų. „Prisijungusi prie BNI, ėmiau pirkti paslaugas tik iš BNI narių.“ Verslininkė džiaugiasi: „Per pirmąjį pusmetį buvau išlaidi. Ir tai pirmasis kartas, kuomet mano vyras nepyko ant manęs, nes kiekvienas įmonės sąskaitoje atsiradęs minusas konvertuodavosi į kelis kartus didesnį pliusą“.  Narė jau dabar gali išvardinti savo sėkmės sąrašą įsigytų priemonių ir paslaugų, padedančių verslui vystyti: įregistruotas įmonės logotipas, sudarytas teisinių ir buhalterinių paslaugų paketas. Narystės laikotarpiu užmegzti verslo santykiai su ilgalaikiais partneriais, gautos vertingos konsultacijos ir rekomendacijos, kurios yra geriausia reklama.

„Džiaugiuosi, kad BNI bendruomenėje, galime tobulinti savo retorikos, komunikacijos įgūdžius, semtis patirties iš labiau patyrusių verslininkų.“

Tokiu būdu jų verslas tapo labiau matomas rinkoje, narė sutiko nuostabius verslo partnerius, dirba su ilgalaikiais ir didelio masto projektais bei BNI „karštų‘ rekomendacijų gauna didesnes pajamas iš užsakymų.

Tačiau ne tik versle, bet ir pačios Viktorijos asmenybėje įvyko pokyčių. Ji pati labai nuoširdžiai pasakoja, kad „pozityvioje BNI bendruomenėje dar daugiau įgijau pasitikėjimo savimi, drąsos keliauti pirmyn su mūsų šeimos verslo idėja.“ Be to, narei 30 sekundžių prisistatymas, kurį laiką buvo didžiulis iššūkis, nors ir pati yra labai bendraujanti. „Tačiau galiu didžiuotis, kad išmokau struktūrizuotai ir tiksliai formuluoti, tai kas svarbiausia ir atneša daugiausiai naudos mūsų verslui.“